You could put your verification ID in a comment Or, in its own meta tag Or, as one of your keywords Your content is here. The verification ID will NOT be detected if you put it here. جواب نمونه سوالات فیزیک
 
دانشگاهی
مدیریت ارشد وب
 
 

جواب نمونه سوالات فیزیک فصل 2 و 3

سلام به همه ی هم کلاسی های عزیز که میدونم خیلی ها که حل مسائل ندارین بد جوری منتظر جواب سوالای فیزیکی هستین که استاد مشخص کرده . به خاطر همین من از دیشب با خیلی از بچه ها صحبت کردم برای پیدا کردن جوابا و آخره سر هم رسیدم به آقا رامین عزیز که بیشتر زحمت پیدا کردن و دسته بندی سوالا رو دوش ایشون بود.

خلاصه که الان تا اونجایی که می شد و تو کتاب حل مسائل موجود بود آقا رامین جواب سوالای فصل 2 و 3  رو پیدا کرد و ایشالله بازم جوابها رو میزارم به شرطی که همگی همکاری کنن و اگر میتونن کمکی کنن دریغ نکنن. جوابها رو تو ادامه مطلب میزارم که ببینید.

در ضمن یه چیزی رو لازم دیدم الان بگم اونم اینکه من واقعا از خودم و بچه های آی تی نامید میشم وقتی میبینم وبلاگ این همه بازدید داره ولی بچه ها اصلا نظر نمیدن و کسایی هم که زحمت میکشن و نظر میدن بعضی وقتا یا از اسم مستعار استفاده میکنن یا اینکه اطلاعاتو پر نمیکنن. و ناامید میشم از این که میبینم از این همه دانشجو ای تی که از وبلاگ بازدید کردن تا حالا فقط 27 نفر تو نظرسنجی گوشه وبلاگ شرکت کردن ( نظر سنجی رضایت از رشته و دانشگاه ).

فعلا من در این رابطه دیگه چیزی نمیگم ولی خیلی میخوام بعدا آدرس چند تا وبلاگ دانشجویی که هم زمان با ما شروع کردن و تازه دانشجوهاشون مجازی نیستن و همگی دسترسی به اینترنت پر سرعت ندارن رو بزارم تا ببینید چه جوری همشون تو بحثا شرکت میکنن و اینکه وبلاگشون چقدر بازدید کننده داره و ...

 



صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
بهمن 1390
دی 1390
اسفند 1389 بهمن 1389
افزایش آمار بازدید
پيوندها

ما را با نام افزایش بازدید رایگان سایت و وبلاگ لینک کنید و ادرس خود را نیز ثبت کنید







ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 411
تعداد نظرات : 105
تعداد آنلاین : 1

 
 
 
افزایش آمار بازدید